Saturday, May 19, 2007

tiltakslaus dag.. mja

Ska sei da har vert ein kjedeli dag. No som nesten alt arbeid og innleveringa e øve, e da lite å finna på altso..

Fekk litt rydde og vaske mani i dag og begynte på kjøkkene. og so trur eg at eg har tellt dagane te me ska heim på kalenderen 4 gonga idag. spasert ein tur rondt høgge og lagd middag. bestilte og tur heim den 15.juni ittesom me fekk klart svar i går på skulen om at da lar seg ordna me portefolien og sånn.

Me fekk et brev i sprekken igår frå sjølvaste kommunen. et brev dar da sto so fint om at da va blitt meldt inn ein god del klaga frå den ørsmåe gato me bur i. drikking, hyling, krangling, snusk, hor og skriking ++ kunne godt sei meg enig i da. da sto og da at for å få coral street te å bli ei bedre gata å bu i so måtte de få hjelp te kem de sku ta tak i. Alt sku foregå anonymt, so om me hadde vert vitne te hendelsa og kunne kallenavn på folk so måtte me senda skriftlig inn.

Men.. gato e ikkje so stor. og e desse sløkkingane rett øve streeten vår smart so kan jo dei lett gå rondt å trua folk.. hehe.. Meg og øyvind lurte på å brenna ut ein cd å senda inn ittesom me har litt greie på tape..

men men.. i måro e da søndag. og søndag e gørr. tippe eg rett blir den meir gørr enn denne dagen. men men.. me finne sikkert på nåke luddi..

check ut: www.grafaina.com (nesten ferdi) godkjent.. for øyeblikke..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skuskje du på trening i dag du.. eller var det i går eller var det.. eller var det eller var det.. *ler* hehe ;) ska nok finne på noe sjøh :D

11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Detta va fine saker Aina! Jammen e du dyktig! Hilsen mora te Øyvind

6:44 AM  
Blogger Christine said...

Du vet den tiltakslauseheta du snakker om, er nok blitt smitta..er sååå leei nå, å bloggen ofres av dette..men skal se om jeg får oppdatert den i dag..he he..trening i dag da? Bums & tums??

9:23 PM  

Post a Comment

<< Home