Sunday, May 06, 2007

Mutters aleina

Ja.. då satt eg her då. Aleina i hølo for fuste gong i år, sio roomie bestemte seg for å stikka av te Norge et par daga. Men me go grunn. Han skal på jobb intervju i måro so good løck Øyvind!

Dagen har no gått fort. fått gjort masse luddi. E masse å gjer for tia og. Har innlev i eine modulen fustkommande fredag, men har da mesta onda kontroll. e to oppgave + rapport som skal inn då. neste fredag e da innlev av nettsia. ska bli godt å få da ferdi.

Ellers kan eg blogga ner da eg hadde plana om å få nesten ferdi i dag. Den eine oppgavo som skal inn på fredag e en vinprodusent oppgava. Va den oppgavo me holdt på me i fjor, som e blitt lagt på hyllo i nærmare et halvt år. Føle den begynne å bli ferdi, men vist folk seie nåke heeeeilt ant so drite eg i da. Har ikkje tid te å holda på me den mykje meir.

So.. lat meg forklara. Ideen har vert å jobba me innholde i ei vinflaska. fant ut for 6mnd sio at 1 vinflaska romme ca 630 drue. so eg har lagd 630 små abstrakte små drue forma og lagd et mønster ut av da. Litt underlig vinetikket for mange kanskje, men skal treffa folk i alderen 21-25 år. da nye "brande" skal gjer at folk kjøpe da + at de fortelle vennane sine om da (står da i briefen) .. tenkte då at folk komme jo muligens te å sei; hey.. har du sett den sinnsjuke vinflasko me alle dei prikkane!? og so blir folk påvirka.

grunnen te alle fargane e forda at da og står i briefen at barefoot skal oppfattast som gøy og spontan. samtidig ville de bli og sett på som andre kjente brands som; innocent, howies og apple. dei e ganske enkle. denne e jo ganske enkel og?! eller?!

Kanskje folk kan hjelpa meg å velga den de like best?! fargemessig, siden de e heilt lik sånnsett. so kanskje eg klare bestemma meg for ka eg går for..


5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eg likte den nede til venstre...best.. den grønne.. men likte den rett ovenfor også :) korfor... ehmee.. jo du sjønner.. hehe ;) du e no flink.. det e en håpløs oppgave :) peace out!

9:47 AM  
Blogger Aina said...

shit då.. da e dei eg og like best øyvind.. me har budd for lenge i lag.. :P

10:04 AM  
Blogger Benedikte said...

eg like deg best

8:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heisan!
Druer e jo grønne eller røe' om det skal være iforhold til slik de gror. Nåvel, kan tru vi blei temmelig oppskaka då Øyvind sto på døra i går ettermidda. Trudde han var blitt kasta ut a universitetet, men kunne ikkje heilt tru det heller. Intervjuet gikk visst bra, men de rekrutterte for noen andre, så han vett ikkje så mykje ennå. Lykke til - snart er han tilbake! Hilsen mora hans

5:36 AM  
Blogger jmid said...

Hei på deg.
Er det like stilt i Hølo no når Øyvind er vekke? trur ikkje det.
Trur du savna han, Da var kjekt å høra at interjuvet hans hadde gått fint.
Eg syns etiketten nede til venstre er den beste,(fargemessig) men litt vanskelig er det,for alle er bra.
Eg trur du har bestemt deg for hvilken etikett du skal bruke.
Her heime er det sip regn så me får holde oss innadørs.
Snakkast; Pappa

8:52 PM  

Post a Comment

<< Home