Tuesday, May 15, 2007

Kiwi...?!

eg vil fortella.. om nåke.. Øyvind va stygg i går..

Da heile begynte me at me gjekk innom ein ny kaffe bar som og selge smoothies. og da ville eg ha. betalte, vente og fekk te slutt drikken min. So når me gjekk bortøve mot butikken for å kjøpa ris te middagen, so fekk Øyvind lov å smaka. Itte et par slurka gjer han den tebake te meg og seie.. "hmm.. e da kiwi i den? smakte kiwi.. eg e allergisk mot kiwi".. "nee.. gjor da da seie eg" og drikke vidare... so snur eg meg tebake te øyvind.. han e heilt rau i ansikte, og lage sånn puste lyda.. at han ikkje fekk te å pusta.. og bere for å gjera alt meir dramatisk so trur eg faktisk han halta og.. holdt armen opp mot halsen og KØDDA seg rett og slett..

stakkars meg, blir heilt fortvila.. visste ikkje ka eg sku gjer.. da fusta eg tenkte va: eg kan ikkje nr te ambulansen.. og eg har heller ikkje ein tlf å ringa me..

dei 5 sekundane han holdt på varte lenge.. han lo te slutt då. og eg syns han va frekk so kunne gjer nåke sånt.. men so lo eg eg og.. MEN, neste gong gidd eg ikkje bry meg.. og då får han håpa da ikkje e på ekte..

1 Comments:

Blogger Benedikte said...

mohah no skal eg ete kiwi
nam

12:25 AM  

Post a Comment

<< Home