Friday, April 20, 2007

fint vær her nere..

Sånn ser Middlesbrough ut på ein fin dag :) ekkje so verst. lite boss i desse gatena.. men sku no bere mangla sio Linthorpe road e ein av hovedgatena.. Meg å roomie e då på vei te trønder hie for å grilla.. vel og merka e da vel ein time te sola går ner på bilde og da e langt å gå.. detta e ein park.. kan godt ver da fins fleire men kor dei e ane eg ikkje.

her sitte då mongoane å fyre på me tennveska på de berykta eingongsgrillane som me faktisk ikkje brukte i da heila tatt.. de funka dårli.. me endte te slutt opp me 4 stk i håpe om at de to nyinnkjøpte grillane sku virka bedre, men steikepanno blei heller brukt.. ettersom me va litt sulten...

Her e sjefen sjøl me ufunkbare grilla som gjor at dei svært unaturlige tjokke hamburgerane hang fast og gjor at dei ikkje blei so veldig delikat..Men men.. alt i alt.. ein koseli aften!!

egentli so ville eg bere skryta litt øve været me har hatt her nere no.. for høre da e snø heima :P

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dæilig var vææære....
og var bare en mannelig trønder som led av diarè dagen etter.. hehe.. herlig assa.. :D

2:07 AM  
Blogger jmid said...

Hei Hei.
Ja vi våkna faktisk til snø i morges,sjokk.
Da er bra dåke har fint ver, ser nydeligt ut.
Men eg trur ikkje eingangsgrillane er noe bedre her heime, eg har iallefall dårlig erfaring med dei.
Men det er bra dåke koser dåke i lag, ha ei fortreffelig helg.
Pappa

7:07 AM  
Blogger Benedikte said...

så fint

går mot lyse tider hos dykk ja
eg vil og komme å grille
føler meg låst sååå langt vekke, men alikevel så fri som aldri før

4:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heisan!
Heldiggriser er dykkon, her må vi kle godt på oss, kaldt ute i hvert fall. Inne har vi jo ovn, så der er det bra. Helsing frå Øyvind'en sitt opphav

8:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei snuppa mi.. Ei stond sio eg har lest på sio di, men da e forda du har holdt meg oppdatert på msn i da sista..hehe.. No har vi fint ver og.. I dag va da faktisk VÅR.. meg og Cathrine gjekk tur te Asphaugen i dag, og da va kjempe deilig å bere nyta mildheten..hehe.. Håpe alt e bra.. Snakkast vennen min.. klem fra Metto=)

8:53 AM  

Post a Comment

<< Home