Tuesday, March 06, 2007

posters

Her e plakat oppsette mitt.. Neste som vente e å laga ein liten "bok" for Mot og. Da teita eg fant ut seinast på torsdag i ein tutorial me ein av lærarane va at eg fekk veta da at da e ikkje alle ord som betyr da samma i England som i Norge. I følge briefen min har eg skreve at eg ska laga illustration publications for Mot. Publications betyr, i følge ordboka og fremmedordboka mi, at da betyr ein slags utgivelse.. du gjer nåke ut. So da kan jo vera masse rart. Men i England betyr publications; BOK! satse på at eg e lika flittig som eg har vert de siste dagane og jobbe som ein gal :D

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehey, ingen tvil.. eg e misunnelig på researchboken , eg mener... bøkene dine.. men det blir vell fyll no fremover :) stå på.. no e det ik mange dager igjen.. og takk lov vi har presentert feri :P

10:48 PM  
Blogger Aina said...

yes yes yes... kan eg vera meir enig.. ahh.. herli shit

11:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jammen meg har du laget gode plakater Aina. Må si jeg synes du er dyktig. Lykke til med leveranse til deg også. Beste hilsen mora til Øyvind

8:35 AM  

Post a Comment

<< Home