Friday, March 16, 2007

På tide me ein oppdatering...?!

Vel vel.. 10 daga sio eg har heve nåke ut her.. på tide kanskje?! vel.. sio den lille bakøve sveisen som traff meg.. hardt.. for nåken veke sio om at publications betyr bok, har eg måtta jobba me da.. ekkje bere bere. Å øvetala ein lillebror te å ver modell e vel nåke av da hardasta eg har måtta gjera i detta prosjekte.. men han har vert ganske so flink, so all takk te deg Daniel :P

hadde tutorial me lærar i dag og fekk ganske so bra feedback.. herli å høra at du e på riktig vei.. hehe.. so no e da siste to vekena me innspurt før me kan vinka farvel te denne hersens oppgavo.. blir ein god del 'items' eg må stella i hop.. 3-4 forskjellige plakata, flyers og postkort + ei bok for å visa til eksempel på ein av problemena MOT jobbe mot..

Ellers.. lite so skjer. har begynt å pakka sammen småting te turen heim te påske.. må kvitta meg me masse kilo som bøke og blad.. kan ikkje risikera meir overlast og peng dar.. kjipe penga!

Fant meg ein kjempe fin vår jakke hin dagen, men dom so et brød sku eg liksom venta nåken daga før eg kjøpte ann.. va vel egentli litt skeptisk te prisen og.. men i dag.. so va an ikkje dar lenger.. stor skuff.. so kjøpte meg 3 dvd'a og nåken vinyl plate som plaster på såret..

Øyvind e mykje bedre.. va ein liten periode eg følte for å setta meg opp å romme å gjer lekse, pga hostinga hans.. hehe.. men stakkaren kan jo ikkje nåke for da.. heldigvisen e han på bedringens vei..

Har fått søkt på jobb i BA .. 2 gonga no!!! hehe.. andre gongen eg sendte søknaden ba eg om å få et lite pip på at søknaden va mottatt.. å da fekk eg i dag. so folk får bere kryssa fingrane..

3 Comments:

Blogger jmid said...

Hei på deg.
Ja det var på tide,har sett kvar dag etter noe nytt.
Må seia det ser fint ut "dine posters", og da var kjekt at læraren syns du er på rett veg.
Lille bror er ikkje vanskelig å be når han skal stilla som modell, han liker det.
Kjekt å høra at det går fint med Øvind,han hadde en stygg hoste.Hils han.
Vi får berre håpe det beste når det gjeld søknaden din i BA.
Du får be Thommas ta med noko heim, så da ikkje blir så mykje når du kjem heim til påske.
Me får ta oss ein tur i bydn når du kjem heim, så skal vi nok finna ein jakke til deg.
Stå på den siste tida no,så blir påskeferien så veldig avslappande.
Glad i deg Mamma&pappa

9:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei snuppa... Kjekt med god tilbakemedling.. litt ekstra piff til resten av arbeidet da =) Gudd løkk med resten.. Får du besøk av Thomas igjen? kosy.. Masse styr på skulen for tia eg og.. men sånn e da no.. Håpa BA vil ha deg då ;) ka stilling e da som då? Vi snakkast.. suss fra Metto..

10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey lovley!
De har fått søknaden(e) ja:) Då får du nok en tilbakemld om ikke så lenge heller!
Du har gjort bra arbeid då....fliink du e. Tror du ligger godt an jeg no...får skryt og alt;) Kommer snart bort og hjelper til jeg.....:P Gleder meg.
Kos fra thomasn din!

10:39 PM  

Post a Comment

<< Home