Thursday, February 22, 2007

Tebake i Boro

Hau hau.. fekk beskjed om at eg va slapp på å oppdatera bloggen min i dag, so tenkte eg kunne oppfylla nåkens ønske i skrivande stond. Som de fleste kanskje veit va eg heimom i Norje i forrige veka. Frå søndag te søndag. Herlig! gler meg allerede te påskeferien som e om 5 veke. Ska bli herlig å komma heim igjen. savne folk, dyr og mat!! (norsk mat)

Va ein tur på hytto me Thomasen et par daga og dar va da jaggu meg kaldt. fant meg et flott sverd og begynte å imitera star wars og greie på ein liten tur me tok oss.

Eg hadde med meg lekse heim, men eg ska ver ærlig å sei at eg ikkje gjor ein shit! eg kobla av. å da va jaggu meg godt, sjøl om eg gjekk innimellom me dårlig samvittighet. Men itte at eg kom tebake igjen her på søndag har me vert skikkelig effektiv.. masse som e blitt gjort og masse som skal inn.. Har innlevering i måro blant ant. profilering av oss sjøl oppgava. dar da inkludere visittkort, konvolutt, brevark, cv. u name it!! da e heldigvisen unnagjort.

Men kan ikkje skriva so masse her idag.. ska slenga me nåken bilde av da ferdiga resultate mitt som skal inn i måro so folk får sett.. Ellers får me no bere snakkas via msn eller nåke..

schnakkas

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gildt å se at du hadde det kjekt når du var heime, og selvfølgelig også at du fikk ferdig arbeidet dere skal levere i morgen. Flinke studenter det er det dere er! Vi gleder oss også til påske, da blir det besøk fra England!
Beste helsing fra mora til Øyvind

8:34 AM  
Blogger Benedikte said...

MOFFMOFF

MISS U

MAA BERER SEI DA>)

ME HAR SAA SJUKT MASSE ME SKAL GJERE

3:23 PM  

Post a Comment

<< Home