Monday, February 26, 2007

Skisser til final...

Nåken skisse til plakatane eg skal laga (ved å bruka MOT som inspirasjon). Mangle fremdeles to stk då eg fortsatt sitte å putle me dei (alcohol og drugs). Eg tar gjerna i mot kommentar på ka so e bra, kordan bli bedre, kass farga og bilde eg bør bruka, typografi.. u name it. kom med da. e 5 veke te innlevering. begynne å få dårlig tid.

Har tenkt, i tillegg te plakatane, å laga flyers og brosjyre.. men e best å finna ein stil som holde fust sånn at eg ikkje gjer ALT mulig, for tid fins ikkje lengre..

Men ellers til denne stressande tilværelsen, som me for øvrig har hatt heilt sio me kom bort her, har eg da fint. Utrulig nok.. blæ..

4 Comments:

Blogger Benedikte said...

veldig typisk deg:)
trur du har funne stilen din eg
sånn typisk deg farge og tekstur
nice one!

spennende når du er ferdi, gler meg te å sjå portofolien din da. mye knask der no tenke eg.

eg skal på tur i dag i ein flott hage og sjå ute film, det er flott!


håper du er flink og eg svane

5:06 PM  
Blogger Andrew said...

ja.. du har gjort det storarta med den oppgaven.. også tånnevis med research a.. jiiiis.. had bare eg hatt det.. :O

2:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vært litt slapp med meldinger i det siste,har forsåvidt heller ikke vært hjemme. Flotte saker du har på gang med oppgaven din, har desverre ikke noen gode tips her, men det ser nå ut som du klarer deg så aldeles utmerket på egenhånd. Ha en fortreffelig mars, ikke lenge til påske! Hilsen mora til Øyvind

8:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey..
Flink du e då...!!
Men da har vert dårlig med oppdateringa på sio di i da sista...hehe.. du e vel kanskje opptatt....
Gudd løkk vidare med arbeidet ihvertfall..
Suss fra Metto..

6:20 AM  

Post a Comment

<< Home