Saturday, February 24, 2007

Norsk toro stæsj i engelsk høla..

Goa greie.. I går slo me på stor trommo og lagde oss heimalaga norsk pizza for fuste gong her nere. Ellers har da kun vert kjøpe pizza og spaghetti og kjøttdeig. Dro med meg nesten kun mat ner igjen, so me har masse å bruka opp. Trur eg hadde et par sko, ein genser og ei capri boksa med meg i kofferten. resten va mat. å eg fekk 18.01 kilo.. hehe.. på grenso te de grader.

Men pizzaen va god den. har et par posa te me pizzabunn og pizzafyll frå Toro me kan bruka opp før me ska heim igjen. Vist de sku gå tom ganske fort, har me jo ALLE suppeposane me ikkje har ete endo..

2 Comments:

Blogger jmid said...

Hei på dere.
Ett herremåltid er altid godt,med norske ingredienser.
Går ut fra at dere ble skikkelig mett da.
Er heimelaga pizza bedre enn den som dere kjøper der nede??????.
Ha ein fin uke. Det er ikkje så lenge til påske no, og heimtur.

9:07 PM  
Blogger Unknown said...

hehe, med tanke påden engelske cuisine så forstår jeg godt at dere tyr til import :)

bon appetitt

12:05 AM  

Post a Comment

<< Home