Tuesday, February 06, 2007

Gratulasjona!!

Ja.. følte eg måtte skryta aldri so lite.. i den nye studiekatalogen te Noroff, som forhåpentligvis blir lest av mange nye studenta, får sett et lite glimt av ein av arbeidena eg lagde i fjor.. ekkje da store greie so vetsje eg.. eg blei iallfall ganske so overaska når Elli spurte om da ikkje va eg so hadde lagd den "kåt" plakaten..

Ellers e da masse arbeid på sio som e lagd av old classmates, deriblant accessorie kolleksjonen te austevoll jentena Camilla og Margrethe heilt te venstre og Puppena te Benedikte frå Stord som blir skjult av to vaffelkake heilt te høgre.. Ho lagde ei inspirerande kokebok for studenta. Lure litt på korfor akkurat da bilde av ALLE bilde som va i kokeboka blei valgt ut.. hø hø hø

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Her kommer en gratulasjon fra Bergen. Sannelig ikkje værst å bli publisert! Hils så mykje til ØYVIND fra mora hans

9:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det kan vel sies at ALLE bidragene her er fra NOROFF BERGEN DMK 2006

11:26 AM  

Post a Comment

<< Home