Tuesday, February 06, 2007

Endeli kan me la kreativiteten slå laus...

Itte at besøk forsvant på søndagen kunne me begynna å arbeida me lekse igjen. Å da besta av alt. konsentrera oss om kreativt arbeid, for no e me endelig ferdig med den svære skriveoppgavo og all research arbeid som må gjerast på hovedoppgavo.. som sagt har eg valgt å laga illustration publications, dar eg bruke organisasjonen MOT som inspirasjon. skrive eg ner heile oppgavo her no komme vel Øyvind te å klaga på lengden, so folk får nøya seg me litt bilde og sånn. ska laga plakata te ein utstilling/workshop dar ungdommen kan sosialisera seg og ha da kjekt sammen på ein måte då..

Eg ville vel egentli bere visa kordan da ser ut i fellesromme no. Heldigvis e ikkje Øyvind ein sånn kar som bryr seg so veldig om at ting må sjå ryddig ut.. hehe.. eller ikkje veit eg, kan jo ver, i so fall skjule han da veldig godt..

Rot øve alt... Like da!!! Veit nøyaktig kor eg har tingena mine.. papir, maling, ting eg har funne utanfor huse som skal limast inn og deretter scannast inn på maskino.. eg har da kjempe kjekt!!

Her e nåken av arbeidena eg e mest fornøyd me. Detta e selvfølgelig tidlige utvikleda skisse, men på tutorial i dag (som kom ganske so uventa på meg og) fekk eg veldig positiv tebake melding på bilde te høgre. Hadde ein fin stil dar. So no e da bere å jobba seg vidare mot bedre ting..

Ellers ska eg på biblioen i måro og jobba me visittkort skissa. skal ha fuste utdrag klart te fredag. E fustemann av 50 stk som ska snakka me printer om mulighetane mine. Å so e da heim te Norge.. iiiiii..



0 Comments:

Post a Comment

<< Home