Sunday, February 04, 2007

Besøk!!!

Då va besøke øve for denne gong. Ska sei da har vert skikkelig koselig!! hadde lite lyst å senda de avgårde i dag tidlig.
De har fått sett hølo meg å roomien bur i. Syns da va mindre enn de hadde trudd. Kan godt ver, men me har no vert 4 stk so har budd her de siste dagane. Hadde besøk av Benedikte frå stord og. ei me kjenne frå klassen i fjor i Bergen. Ho tenkte å ta et lite stopp innen Boro før ho fere vidare te Australia for å ta siste året sitt dar. so god tur te ho :)
Ellers har eg vist skulen for familyen, levert inn 5000 ord oppgavo mi, tatt de på togtur te newcastle å sett på st.james park og vert på metrosentere (nord europas største shopping senter). De har som sagt eget tivoli dar inne, so meg å lillebruttern tog roller coasteren dar. den likte han :) fekk handla å sett litt. på kvelden åt me på hotelle dar mamma å de bur. da va lite mat for veldig dyr penge. skikkeli eksklusive greie. Litt for fint for oss kanskje!?
Da artiga va når me sku møta pappa å de fredags morning før me tok toge te newcastle va ein gedigen misforståelse.. hehe.. Eg veit ikkje ka som e normalt for folk eg, men pappa leverte no inn nøkkelen i resepsjonen og sa da at han sku ein tur te newcastle. Hotell i England e tydligvis ikkje vant te å få inn nøkkel so dei hadde sjekka pappa å de ut frå hotelle.. hehe.. men fekk no ordna da. detta skapte då litt meir kluss seinare som gjor at eg måtte trå te me den tvilsomme engelsken min.. men de e no heima no og de fekk sova på hotelle te søndag, so alt gjekk no fint.
Daniel har sove hos meg. me har no hatt da arti. sett film og kost oss.. lørdagen gjekk som sagt te visning av skule område ++. shopping i Boro sentrum. Viste de supporterbutikken te Boro og dar viste da seg at draktena va hal pris den dagen. so meg å daniel fekk oss kvars ei drakt :) takk for da pappa :) :) so den måtte selvfølgeli på seinare på dagen når me sku på riverside stadium å sjå Boro mot Arsenal. kjip fuste omgong, meir liv i andre omgang. sio stillingen blei 1-1 blei da jo litt jubel i gatena, og sio klokko va litt masse då me kom te hotelle igjen bestemte me oss for å drita i å gå ut å finna ein plass å eta, å heller eta mat på romme. Room service med andre ord. Dagane for altfor fort. og eg har hatt da kjempe koselig.. Komme no heim om ei veka so ska bli koseli å sjå folk igjen då. tenk; me har vert her i 5 veke allerede snart itte jul.. skjønne da ikkje. vekena flyr!! bokstavelig talt..
Men ellers takk for alt :) eg føle meg mettare enn på lenge.. hehe.. og ting eg har fått. blant ant den svære dvd boksen :D den blei eg gla for.. E kjempe gla i dåke alle sammen..
Stor klem frå Aina

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yes, santenvis var det koslig å se folk fra Norge :D ble kort stund, men fikk no sett fjeset på alle, før de runda av i dørstokken, håper jo at england var greit sted, selv om det sikkert e 100 andre steder i england som sikkert had vært finere :D stå på! :D

10:12 PM  
Blogger jmid said...

hei hei.
Ja no e besøket over, og det har vert ein uforglemmelig tur.
Hølo til deg og Øvind var koslig den, litt liten men heilt grei.
Byen var ikkje den finaste eg har sett, men det var fint rundt skulen. (Det var i allefall masse puber/nattklubber.)
Da var i allefall så kjekt at vi kunne reist bort igjen.
Glemte å spørre Øyvind korleis det gjekk med barnepassen når vi var på kamp(han skulle vert med på kampen). Ellers går det fint her heime, det er dårligere ver her enn det var der borte.
Du kjem snart heim på besøk, så du for jobbe masse med leksene dine.
Hils masse til Roomien din.
Glad i deg hilsen alle heime.

2:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ser at det var gildt for deg å få besøk av folka dine, og Benedikte og naturligvis. Har stor glede av å lese det du skriver også, du og Øyvind gir et godt bilde av åssen det er å være student i Mboro.
Beste helsing fra mora hans Øyvind

5:55 AM  

Post a Comment

<< Home