Monday, January 22, 2007

Visittkort skissa

Hau hau.. denne veko blir tøff den! i måro e da rettare sagt dommedag. Essay slakting te de grader. E den fuste av den lille hurven på 5 norske te å snakka me lærar om teksten eg har skreve de siste månadane. foreløpig har eg 4060 ord. Litt stolt, men om innholde i teksten holde får me sjå i måro. halveis kapitel 3 igjen + introduksjon og konklusjon. jadda..

Ellers so e da presentasjon i final project kommande torsdag.. NICE! so dar må da jobbast og lagast PDF presentasjon te. Å so ska me visa fram tre idea på visittkort på fredag. på to forskjellige format. altso, den eine sku ver standar format. sånn et visittkort e kjent for de fleste. størrelse 5 x 9 cm. Da andre formate kunne me bruka vår kreativitet te å laga nåke luddig. e for øvrig da eg har eksperimentert me på bilde oppe. Da dar e kun ei skissa. farge, typografi og illustrasjon ane eg ikkje ka eg ska ha. men oppsette blir som da e dar. må utvikla nåke snedig nåke :)
Fekk veta i dag då at eg ska ha "presentasjon" på fustkommande fredag, mens alle de andre norske har vert litt heldigare å ska ha da neste fredag. altso, de har ei ekstra veka på å arbeida fram nåke. Men ska no alltids klara å miksa sammen nåke.

Ellers går dagane fort, sitte for da meste å jobbe. Begynne å bli ein ganske lei vane. Va å trente i dag tidli me trønder, men me va skikkelig umotivert, pga all den dårlige samvittigheten me fekk forda me ikkje satt å gjorde lekse. hehe.. heldigvisen e da ikkje sooo gale at me ikkje får sova om natta..

2 Comments:

Blogger Andrew said...

gad bless our wørk... :D hehe, løkke t roomy! du e føst ut;)

9:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Detta så då gildt og fint ut, grafaina i diverse utgaver, det må sjølsagt slå godt an. Detta kommer te å gå utrulig bra, stå på!
Hilsen mora til Øyvind

6:42 AM  

Post a Comment

<< Home