Sunday, January 28, 2007

Monday


Ska sei helga va fort øve. E allerede mandag. Dagane fyke no fort uansett. No sitte eg her mutters aleina i fellesrommet. Lure på å gå opp å hoppa på Øyvind, i et forsøk på å vekka han. Men stakkaren må få sova. Trur han la seg seint. Han va skikkeli i støte i går. skreiv som ein jævel vel å merka. Sånnsett e han no heldig. Nesten ferdig me shitoppgavo.

Sto opp kl.8 i dag. va på trening og hadde plana om å sitta på biblioen i dag å skriva resten av essaye mitt. E nesten ferdig sjøl, men e jo alltid småplokk. So planen min e å få ferdig alt skriverie i dag for so å ha den delen klar. Kanskje eg får sendt et lite utdrag te læraren for å få siste slakt..hehe

Men men.. Eg vil ha da mesta på stell te torsdagen. Stor dag. Family og galen Stord jenta komme på besøk. Full baluba.. Gler meg villt.

Å om eg får tid i dag, tenkte eg å forsøka meg på å søka jobb. Har funne tre jobb alternativ som eg syns eg burde forsøka meg på. To i Sør-trøndelag og ein i Stavanger.. Spannande..
Men no vente arbeid.. Talast

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sannelig er du tidlig oppe. Ja,du har vel vent deg til at han Øyvind liker best å sove om dagen og eventuelt jobbe om natta. Det blir nok kjempekjekt å få besøk av familie og venner, då må dikkon kose dikkon skikkelig alle samma!
Helsing mora til Øyvind

6:05 AM  
Blogger Aina said...

Takk for da. gler meg no iallefall kjempe masse..

8:08 AM  

Post a Comment

<< Home