Wednesday, January 17, 2007

Misunnelig...!!!!!!

Jada.. for mange ser sikkert detta her heilt sløkt ut bildemessig. men eg syns de e KANON flotte. å eg e so misunnelig på dei so klare å utføra sånne mesterverk. I og med at eg har valgt å fordypa meg i illustrasjon i final project, satse eg på å få testa ut ein god del forskjellige metoda å arbeida på og til slutt klara å laga min egen stil.

For de som ikkje veit da ska eg bruka organisasjonen MOT som inspirasjons kilde i oppgavo eg sjøl har lagd meg. laga illustrasjons publications for MOT. MOT jobbe for ei vanskelig målgruppa som eg streve veeeeldig med. 12 til 16 år. ekkje bere bere da. e den alderen dar et menneske utvikle seg mest. å da skjer utrulig masse med de. ikkje bere kroppslig, i tanke på puberteten, men og psykisk. Ka ein 12 åring like å sjå på eller kordan de like å bli underhold e veldig forskjellig frå ka ein 16 åring tenke og like. Må prøva å finna den sløkke mellomtingen.

foreløpig har eg hatt ein gooo del idea for ka eg vil laga, men står no mellom tre eg vil utvikla te neste veka, når me skal ha presentasjon og komma fram te ka so egne seg best, i form av ide og måte den blir utført på (altso illustrasjons teknikka). So da e utrulig masse å gjer. Masse utprøvelsa, tenking, skissering osv...

Ideane eg har foreløpig e å laga ein bokserie, dar eg tar for meg røyking i ei lita bok om ein eller ann karakter ungdommen kan kjenna seg igjen i. Sio eg har fått for meg at ungdom ikkje like å lesa so masse, e da då å passa på å ha stor tekst og masse bilde. Tenkte å laga bøkena underholdane ved å laga teksten som ein slags limerick.

"Roger smokes cigarettes everyday, he started in the beginning of may. Almost 10 a day keeps him in track, and he seems to love this crack, which will unfortunaly make his lungs (get) black"

et eksempel.. gje beskjed om da høres heilt på jorde ut.. hehe

so ei bok om dop, og ei om mobbing. altso problemena MOT jobbe mot.

ein ann ide e å laga et dataspel, sio veldig mange av ungdommen i målgruppo mi sitte veldig mykje foran dataen generellt og spele og surfe på internet. Da teita me detta e at eg e so hengt oppi at eg vil ha et fysisk arbeid når eg e ferdig. og da får eg ikkje vist eg lage et dataspel. sjøl om da kan ver ein god ide. eg kan ingenting om koding og programmering so trengs te å utvikla et spel. kan kun stå for da visuella. Og eg vil so gjerna ha ein ting å holda i når eg e ferdig. uff..

siste ide eg har valgt å utvikla e då ein utstilling. MOT reise jo rondt på diverse skula å har foredrag og snakke me ungdom. Å laga ein slags bilde serie de kan ta me seg tenkte eg kunne ver greit. Eg sleppe som sagt då å tenka på underholdning. Illustrasjonane e då høgare stilt. ingen andre kriteria og problem å tenka på. Ein ting e at ungdom går ikkje på utstilling me mindre de MÅ me skulen eller nåke. so tenkte då å kanskje setta utstillingen i et ant miljø enn et rom dar bildena henge på veggen. for å gjer da meir interessant.

ajajaj.. no har eg mast vel og lenge om alle problemena eg møte varje dag. å detta va bere ein liten brøkdel. gidd ikkje ta opp da andre. men kan sei da at detta va ein modul me har. å når ein ser arbeide på detta kan eg bere sei at eg har 2 (!!!!) andre modula som står rett rondt svingen og forvente at da ska gjerast nåke på. + siste modulen som eg e litt usikker på korti skal inn. men e halveis på den. so lette liiitt på skuldrena mine..

dagane fyke. i måro e da vist to veke te besøk :D gler meg som sagt veldig..
Men no e klokko snart 12 og greie.. e vel på tide å fyka i køyen snart..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gaaad, det var langt innlegg,men greit aina ,no har eg lest det:) alt skal gå bra,du vet like godt som meg at de engelske har ikkje kommet såååå veldig mye lengre..+ de e engelske.. vi e utlendinger vett :D

5:19 AM  
Blogger Aina said...

åå.. får tåre i auena.. da dar hjalp veldig.. haha..

ellers.. kan eg få autograf?? kjendis... my ass.. hehehe..

6:37 AM  

Post a Comment

<< Home