Tuesday, January 30, 2007

Litt nytt!!

i dag e da tirsdag.. eg kjede meg. burde vel kanskje gjort nåke fornuftig, menne... e litt greit å ta små pausa innimellom. dessuten har eg gjort masse i dag :) eg sto opp i 9 tia og begynte å skriva. gjekk på biblioen og gjor meg ferdig.. eg va so inni helsikens gla og letta ittepå. no drite eg i kordan teksten e. eg har skreve den ferdi. Den nette sum av ord blei på rondt 5400 ord og nåke.. et essay på følgane 32 side.. e heilt sinnsjukt. har aldri skreve nåke so svære greie i heile mitt liv..

So skuldrena mine e ganske mykje lettare no. Eg har hatt et rart humør i dag og. Ane ikkje om da e ein indre følelse av at skrivinga e ferdig, eller om eg har fått i meg nåke merkeli eller kanskje da kan ver forda eg ikkje fekk middagsluren min. eller lunsjluren min som eg so fint kalle den.

Ellers kom eg på at eg vil ha norske q-tipsa ner her.. So da får dåke jaggu meg og ta med.. No e da mindre enn 48 tima te eg ser dåke. høres ganske lite ut.. i måro må me jobba som arbeidsslava i vårt eget hjem.. hølo ska shinast opp for Kexgill, som me leige hos, komme bort å ska ha visning te stakkarane so lure på å bu her te neste år.

men no må eg slutta å skriva, for Øyvind har klagd på lengden på skriveriet mitt..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

høhøh:D lengden ja.. men grei no.. :D stå på du, men klokka e faktisk snart 11 og de kommer 15, ingenting e blitt gjort på regngjøringsdelen:P også plurselig funka itj boilern :P

10:27 PM  

Post a Comment

<< Home