Wednesday, January 10, 2007

Litt greit å ver tebake... egentli

Fin start på dagen.. for ein gongs skyld sto eg opp klokko kvart i 8 idag. rakk å pakka sekken, eta frokost og tilogmed pussa tenna. Detta e som regel ting som allti blir gjort de fem siste minuttena eg har før eg må springa avgårde, og nåken gong ikkje, forda eg e litt for flink te å dulla me andre ting.

meg å trønderen trente frå hal 9 te 10. da må eg sei. va nesten ingen på sentere so va litt herli å kunna trena i fred og ro. Va innom skulen å sjekka tavlo, å fulgte trønder Christine heimøve, då eg hadde plana om å handla nåke stæsj på ein fruktbutikk ho hadde nevnt. Å den va mykje finare enn den so e i nærheten av oss. frukt e billi her nere. da bere seie eg. Å eg har kjøpt meg laks, potatis og rømme so ska tylast nerpå i dag. 10 pund for alt da shite du ser dar oppe. sjampingjonga, honningmelon, 2kg potete, 5 laksefilet, appelsine, isbergsalat, drueklase og engelsk rømme. e litt spent på den :s

No sitte eg å arbeide på final project, då me ska ha møte med lærer igjen på fredagen. Funne ut eg må benytta helga te å sitta på biblioteke å lesa å skriva på dissertation som skal inn om knappe tre veke. blir deili å få den oppgavo ut av verden. Ellers e alt som da ska ver. dagane går. Gler meg te familien kjem på besøk om tre veke då :D fotballkamp!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sannelig er du sprek, tidlig oppe og rask og frisk, frukt og fisk - det blir bra saker! Lykke til med alle oppgavene. Hilsen mora til Øyvind

8:44 AM  

Post a Comment

<< Home