Tuesday, January 30, 2007

Litt ekstra

ohh... holdt på å glømma. Dåke må sjå om dåke får tak i nåken blad te meg som eg ikkje finne her nere. må sikkert på narvesen då. veit de har de på vestkanten. Photo heite da eine blade og e franskt. koste 51 krone. de andre e de manga seriane eg lese. Love hina nr 8 trur eg. å Kare nr 4 eller 5. de nyaste.

Håpe dåke finne de.. no har eg rydda romme mitt, og funne masse shit dåke ska få ta me heim igjen. som bere ligge her å gjer ingen nytte for seg. so ikkje ha me for masse bagasje sjøl .. hehe

Og so må dåke selvfølgeli ta me sesongane av six feet'n vist de har komt i posten.. + da hefte frå noroff som elli hadde fått på utdanningsmesso..
ellers kan dåke jo ta med diverse post dåke ikkje har turd og åpna.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

også, også .... også.. hehe ;) håpe de rekker se dette før de reiser då :/ :D

10:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Så må e få ønske lykke te med besøke frå Bergen og andre plassa i landet. Det blir sikkert ugoskli gildt! Hels så mykje te Øyvind fra mor hans

10:31 AM  
Blogger Benedikte said...

ser i noroff no eg, mens eg siter på plassen din og moffer!!

12:23 AM  

Post a Comment

<< Home