Thursday, January 18, 2007

Jet2.com fortsette... goodie

Kanon!!
Va litt redd for at jet2.com sku slutta med flygninga sio de ikkje hadde oppdatert itte 22.mars i år. Men va inne og kikka for litt sio. de fortsette!!!! å endo bedre. de skal no fly tre gonga i veko. ikkje på dei teite dagane som, torsdag og søndag som de har hatt te no. no e da onsdag, fredag og søndag.
Ellers har eg vert i rydde humør idag. støvo fekk gjennomgå å e no rein som bere da. fekk tilogmed omøblert mens eg va i gang. lagde gooo middag te meg å roomie, sett corpse bride (ein artig animasjonsfilm) som eg faktisk har kjøpt inn pga research te final project. kosta kun 5 pund. Eg har og søtte et par tima på biblioen i dag og fått gjort meg ferdig med fuste kapitel. har skreve på de andre og, men e litt roteta i avsnittena. No sleppe eg å tenka på fuste kap lenger. konsentrera meg om de andre før me ska møta lærer på tirsdag og gå igjennom om da e diverse ting som må ordnast på.

Ellers.. so har da brannbilen stått på fullt her i gato vår. for andre gong den siste mnd. et hus rondt svingen so sikkert brant eller nåke. e nesten litt skremmande då men, so lenge ikkje huse våras brenne ner so e eg fornøyd.

No e klokko hal 11 her. har ikkje sove middagslur i dag heller. dagen har gått fort. men trur eg snike meg te køys tidli i dag. stå tidli opp i måro og fortsetta detta evighetsarbeide som ser ut te ingen ende ta. e pokkern meg drit lei no.

eine på gruppo vår spurte då christine trønder om ho va deltids eller fulltids student ved detta studie me tar. sjøl e han deltid då. når ho sa ho va fulltid, lo han og sa; ja, då har dåke vel masse fritid. men NEI!! me gjer på ingenting ant enn lekse og drit og lort. ska bli gøy å få besøk å kobla ut litt med å gå på fotball kamp å gå ut å eta. Kanskje eg tilogmed kan dra med meg Daniel på kino eller nåke..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yees, aina aina aina, du står på å e flink !! Faktisk "seriemester" *ler* den var litt intern, menne, ikkje lenge før dissen går inn, og då e det fred på jord til guds velbehag;) eller no sånt :D stå på!! e her eg om du lurer på non DØDSBRAE ideer.. *ler* what ever :D snakkes

5:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Har også sett at Jet2.com er i farta fremdeles - heldigvis da.
Lykke til med dissen, alle sammen!
Her er det rolig fredagskveld, godt for en "tungt" arbeidende kvinne og mann. Ha en strålende helg! Hilsen mora til Øyvind

8:21 AM  

Post a Comment

<< Home