Friday, January 26, 2007

Då va helgo her igjen..!!

Hau hau..

Tenkte å bere skriva ein liten melding her. Da versta e forøvrig øve no. Både presentasjonen på torsdag og fredag e øve, og har fått nyttig og positiv feedback på kordan eg kan jobba vidare me arbeidena mine. Men.. eg ligge fortsatt å har litt søvnproblema om nettena forda eg tenke på den dissen so ska inn om 6 daga. So eg har tenkt å dedikera helga te skriving (som om da va nåke nytt). For å bli ferdig me da.

Soo.. Komme Kexgill på inspeksjon her på onsdag. syns da passa litt bra for me må jo rydda og vaska te torsdagen når familyen kjem og ska sjå kordan me bur :)

Eg har tenkt litt på ei lista me ting dåke må ta me ner te meg :)

Makrell i tomat (4-5stk)
Leverposteiboksa
IKKJE suppeposa, uansett ka dåke tenke..
ein troika
ein liten negleklupper (glømte min heima, å går å rive vekk no i stadenfor...)
Ostehøvel + ein ost kanskje
Dåke reise på ein torsdag, kjøp me et ferskt kneip då
fårepølsa

Komme ikkje på meir foreløpig. men kan ver dåke må ta me dåke ting heim for meg.. ting som bere e te bry, bere ligge her for ingen nytte og som lika grett kunne vert heima. e bere 4 mnd te me e ferdig, so kvitta seg med litt om gangen ekkje domt :)

Ellers.. eg oppdatere sikkert nåke før torsdagen, men eg gler meg veldig te dåke komme :)



3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Flink du e til å blogge aina, du e flink!!!

10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sulten på norsk mat? Ikkje så rart kanskje - etter Øyvind sine kommentarer så slår den norske den engelske i alle fall.
Det blir nok gildt å få besøk av folka dine Aina! Hilsen fra mora til roomien din

11:19 AM  
Blogger Benedikte said...

eg og komme...

8:41 PM  

Post a Comment

<< Home