Sunday, December 10, 2006

Jul i hølo!

Ja. e no ei stond sio me va ute å fekk kjøpt julatre og diverse julepynt som kule og glitter. men syns da ser bedre ut me pakka onda..

ellers går eg bere rondt å sulle.. eg vil heim no!!! tia har gått drittreigt te no sio eg kom tebake her. å sku ikkje forundra meg om den siste veko her nere sku vera ekstra irritabel og laaang..
og på grunn av detta får eg ikkje gjort nåke særlig fornufti. har blitt hekta på et par seria so har gjort at eg har brukt mest tid på å glo på da. heroes og prison break. alt e christopher sin feil. va han eg fekk da hos..

men men.. i måro ska me på "fest". for internasjonale studenta. tre retters middag og drikk. e vist fleire nordmenn her nere enn me trudde, so forhåpentlivis får me helsa på de i måro. da rara e at me traff ho som på ein måte har arrangert detta når me sto på ein bokhandel å snakte om nåken bøke me ville ha. plutseli kom ho bort te oss og sa: "norsk??" hehe..

kjenne ho ikkje so veldig masse endo, men ho heite jannike og går industri design (trur eg). skal ta alle tre årena her nere og går andre åre no. so vist du rekne ut 1 + 1 so har ho allerede vert her et år ja..

4 Comments:

Blogger Pappa said...

Hei på deg.
Vi har ikkje pynta eller kjøpt juletre ennå. Vil vente til du kjem heim, så er du med å hogger det sjølv.
Men det var veldigt kosligt med juletreet dåkas såg kjempe fint ut.
Vi går no å venter på deg,det går litt tregt her heime også.
Kos dere på festen i kveld, å ta godt vare på hverandere.

10:07 PM  
Blogger Benedikte said...

ser ut så dåke kose dåke men savne norge. må kose dere mye og verre flinke
et taco.
ver smart

11:50 PM  
Blogger Aina said...

Hei hei..

bra dåke vente. e kjekt å hogga juletre :) ska dåke i tveita svingane å gjer da?

juletreet våras e falskt, men funke fint :)

tia går so sinnsjukt treigt her no. ska sova her i fem nette te, før eg komme heim å får sova i mi egen seng. gler meg!!

dessuten e da kaldt her og. me har skifta gass/strøm leverandør, men har ikkje fått gasskorte av de te å fylla på + at de fleste plassane me betale for oppfylling e de "out of order"
so me sitte her me jakka å hue på. e varmare ute.. hehe

men men.. no ska eg jobba litt før me ska møta folk i seks tia. ska bli koseli :)

2:02 AM  
Blogger Aina said...

hei benny..
me kose oss ja, men no vil me heim..hehe. norsk mat og vatn og fjernsyn!!

har lagd masse t-skjorte design so eg ska ordna når eg kjem heim.
korti kan eg møta deg før du reise te østlande?

smartis

2:04 AM  

Post a Comment

<< Home