Friday, November 17, 2006

Skuleområdet.. litt av da i allfall

I dag har meg og Christine vert skikkelige lesehesta. møtte ved biblioteke kl.10 på morningen, satt å leste å preika å koste oss fram te klokko 2 på dagen.. stakk deretter bort på unionen å tok oss lunsj. Tilbake te biblioteke for å fortsetta, men gav opp kl.4. då va me trøtt du!! ikkje nok me da.. me stakk bort å trente ein times tid. so no e eg rimelig peist. men har fått gjort utrulig masse.. e nesten stolt.. hehe..

på treninga traff me sasha. ein gresk dude som studere medisin eller nåke. spurte om me ville møta han på unionen i 9 tia i kveld for å spela biljard å ta ein øl eller nåke. litt skeptisk, menne.. stikke bort for å helsa på. blir ikkje nåke lenge..

i måro e da siste dagen i england før eg fyke heimøve te Norge for ei veka. ska bli godt å pusta inn norsk luft igjen..so tenkte å gå ut me nåken folk. men blir ikkje sånn vill bytur, iogmed at toge mitt går hal 9 på morningen. men litt kan eg :)

i går ankom foreldrena te roomien min. me fekk kvars ein sjokolade kalender me ska bruka fram te jul .. skikkeli kos.. so fekk jo selvfølgeli øyvinden bursdags presanga å sånn. de tok oss med ut te middag, so rullte heim igjen ittepå. so mett har eg ikkje vert på lenge..

1 Comments:

Blogger jmid said...

Tøffe dager er litt kuult, man føler at du har noe igjen for det, liksom litt glad og fornøyd.
Ser fint ut på skulen, vi kjem nok på besøk.
Mamma har kjøpt adventskalender m/sjokkolade til deg også.
Så får du ta det litt med ro, så du ikkje mister toget på søndags morning.
Hilsen pappa

10:07 AM  

Post a Comment

<< Home