Wednesday, November 22, 2006

Ønskelista for Aina...

Aina ønske seg:

- Bøker
- the fundamentals of illustrations avLawrence Zeegen
- Nåke som har med illustrasjon å gjer
- The return of Bunny Suicides (ikkje grønn)
- Andre morsomme illustrasjons tegneserie bøke
- Angus Hyland bøke

- Filma/DVD`a
- Six feet under sesonga. valgfritt. har ingen endo.
- Forrest gump (koseli film eg allti har villa hatt, men ikkje har)
- ellers komedia

- Klær
- gensera (trenge da sårt)
- stilige toppa som kan brukast ein kveld på byn :)
- sko. alt av interesse. utenom ultra høge sko som e umulig å gå i.

- Musikk
- Dance/funk musikk
- Morten Abels beste.. hehe.. da e faktisk masse bra dar

- Annet
- minnekort til mitt snart nyinnkjøpte kamera :)
- Linse 15mm85mm (til kamera)
- Kule plakata
- overraskelses presanga :) arti shit
- Platespiller :) for LP plate..
- LP plate (nyare music)

jeje.. kan ver eg komme te å oppdatera. e masse so sikkert kjem seinare :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehe, knakande god klem ja... riktig :D hehehe*ler meg ihel* joda.. her går vell ting i treigt tempo.. skal si deg.. tror eg hadd fått gjort mer om du var her.. tror du har en tendens til å sette meg på plass. God egenskap, engelsk presentasjonen gikk splendid :D ikkje serliv våt ble eg heller. slå den du.. men om 1 1/2 uke e det ny presentasjon på 10 min som en får karakter på:P så då blir det prestisje.. har prøvd gå på biblioen for å bli mer motivert eller ka en no skal kalle det.. joda.. funka i 2 timer.. men ekkje lett det her.. tror eg har sirka ferdig kapittel 1 og sett på stoff til nr 2, menne.. ikkje lett,var heldig å kom over non gullord i dag, men hjelper vell heller lite. hmmm:) ellers hørte eg sandra hadde laga planner til final project, for hele sjiten,så då blir vell det til at eg sett meg ned å gjør det i kveld eller noe.. Ellers ønsker eg vell ikkje noe spes fra norge..du kunne vell tatt med grillkrydder.. thats it liksom:P Det gikk fint når vi leverte inn briefene, vetskje om du fikk tilbakemelding på mail, men hu virka no veldig grei og alt det der:) Nei.. no får eg brenne ut alle videofilmene eg har laga til folk.. tror eg har spillt inn tja.. 5-6 video filmer til forskjellige folk, må holde kontakt vett :) skyt løs om der e noe ;) kan komme å hente deg om du ve.. no prob :)

2:54 AM  
Blogger Aina said...

Hehe.. den e go du.. eg forvente da faktisk og.. den klemmen :p hahaha.. wow.. eg so tenkte at no når me va frå kvarandre so ville me få gjort meir, for eg føle me bere sitte å kødde oss når me egentli ska arbeida.. bra du savne meg. ska bli godt å komma tebake å fullføra de siste tre vekena før da e heim igjen for 3 veke. da ska bli bra, so får du sjå siven igjen og.. :)

ellers e da lite so skjer. va på besøk hos jarle i går kveld. såg to filma å preika shit. kom meg av gårde i 2 tia. å viste trønderen bergen i går :) hehe.. viste jo selvfølgeli brann stadion. da likte han ikkje. å so pepperkake byen å alt muli ant. blei mykje trasking. men tia gjekk fort.

jeje.. tar me meg grillkrydder eg.. å kjøpe litt snus (te christine) å melkesjokolade på taxfreen. haha.. godt muli eg kjøpe me meg sprit og. so eg får sjenka deg kraftig før me reise heim igjen.. da fortjene du!! "fordi du fortjener det"

jeje.. eg har pina dø meg fått 2000 ord no. men føle fremdeles at teksten e ganske so roteta. fekk sendt fuste kap te engelsk leraren..so fekk tebake melding på gramatikken min. å da va ikkje lite.. hehe.. uff.. men me preiks.. see ya roomie

5:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Here is my comment :P Skriv nåke ønskbart so meg og daniel kan kjøpa då, og kor mykje ska me kjøpa for? du må begynna å sjå ette ei skona snart, og sei ifrå viss du finne so ska eg sei størrelse so får du resten tå pengana du ikkje har råd t å betala:P snottsokk

8:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dei skona

8:21 AM  

Post a Comment

<< Home