Monday, November 27, 2006

Me ska på kamp.. Middlesbrough - manchester Utd

I dag har me levert inn dissen, traska rondt, ete lunsj å kost oss. itte da for me avgårde te stadion for å sikra oss billetta te helga.. gjett om me gler oss..!!! betalte 31pund for sitte plass heilt oppe i et hjørna.. yeah.. so på lørdag kl. kvart øve fem e da kick off.. ska bli arti.. tenkte å kjøpa meg et skjerf å ei hua i løpe av veko.. må ha et eller ant.. vera aktiv supporter for byen eg bur i no.. hehe

ellers skal eg på engelsk kurs om ein halv time.. jobba litt me nåken skjema i kveld, skriva ein CV å so e da forelesning i måro om career opportunities.. 2 tima.. so e da heim igjen å arbeida me research arbeid te forelesning på torsdag... trur nok veko går fort..

å so har meg å Øyvinden kjøpt julepynt og juletre i dag.. juhu.. so no ska da pyntast te jul..

me ska heim igjen om 20 daga.. woho.. øyvind gler seg mest..

2 Comments:

Blogger Aina said...

so sant so sant.. juletreet e flott da.. tynt, men funke! e kun 20 daga igjen no ja.. trur øyvind e den so gler seg mest..

8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du verde kor eg misunnere dere fotballkampen på lørdag, det var der Daniel og meg skulle vert.
Kjenner eg deg rett så blir det veldig pynta til jul i coral street.
Lykke til.
Pappa

7:24 PM  

Post a Comment

<< Home