Wednesday, November 15, 2006

kreativ dag..? nee..

den mest tiltakslause dagen me har hatt te no trur eg må ha vært i dag.. sku på trening kl.hal ti i dag tidli me Christine.. gjett kem so våkna hal ti.. jauda.. so eg fekk heilt panikken. håpte på at ho hadde mobilen me seg so eg fekk gitt beskjed om forsovinga mi.. å da hadde ho heldigvisen.. litt teit om ho måtte ha stått å venta på meg.

når eg kom heim igjen va da ein kjapp dusj, litt surfing på internetten. so måtte eg ut å lufta Øyvind.. Kom tebake me ein type nettverkskabel Øyvind har tenkt lenge på, for han vil so gjerna at me ska spela mot kvarandre i Red Alert. so me fekk tak i da. blei masse speling når me kom heim då.. å eg tapte kvar bidige gong, utenom dei gongane computeren ødelagde basane våre, eller når maskino og nettverke streika fullstendig.

lagde meg litt middag.. so såg me Jackass 2. fy flate!! galne folk.. hehe.. men arti.. sooo.. blei da endo meir filmsjåing for me tok turen te cineworld. såg the departed. varte i heile tre laaange tima. men filmen va ok so gjekk jo rimela kjapt.
me va faktisk de aller siste ute av lokale ittesom eg tydeligvis brukte lang tid på toaletten.. hehe.. ekkje lett..

so no stikke eg snart te køys.. god natt alle samen..

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

veldigt kreativt.
Daniel gler seg til at du skal vise spillekunnskapene dine.
Det erb snart hjemm tur no.
Helsing Daniel

3:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du di spele guri... Skjønna ikkje sånnt eg.. hehe..
Håpe alt står bra til =)
No ska eg ut å eta med klassen, so ska alle på byn ettepå... men eg må på jobb i måro, so blir ikkje nåke alkohol på meg.. men men.. hehe
Snakkast snuppa...
Suss fra Anne Mette=)

3:20 AM  
Blogger Aina said...

spele guri ja :) hehe.. skjønne da ikkje eg heller.. men har ikkje tv her te å slå i hjel kjedsomheten.. å då blir dataen nærmaste hjelpemiddel.. jeje..

du kan gleda deg te spillekunnskapane mine daniel :P

å du får ha ein kanon kveld ute me klassen mette moren.. so vidt eg har forstått fortjene du da itte langt prosjekt. me gjor da samma når et prosjekt va ferdi her.. å steike da va godt..

me tytast.. klem frå aina

6:25 AM  
Blogger jmid said...

Hei Aina.
Daniel har lagt seg i trening til du kjem heim. Trur han er litt redd for å tape for deg i spill.
Ha ein kjempe fin dag.

1:42 AM  

Post a Comment

<< Home