Friday, November 10, 2006

Helvetes veko vekk, glømt, å ferdi.. Yeah!!

OHH... endelig e helvetes veko ferdi.. presentasjonen gjekk ganske so bra. heldigvis va da ikkje nåke utviklings arbeid so sku visast. men kordan ein va som person, og kordan ein skulle klara å visualisera seg grafisk..

so om nåken kunne tenkt seg å skriva inn små stikkord om kordan folk oppfatte meg, eller forskjellige ting folk assosiere meg me, so skriv ner :)

jeje.. fekk no tebake melding på ka eg kunne jobba me.. so e bere å stå på.. neste greie so står for tur e masse skriving. so da ska eg via helga te.. men ikkje kveldane.. hehe.. me e blitt invitert på klassefest te nåken i kveld, so stikke bortom dar å sjekke ut. å so har me planlagt å gå ut i måro. feira øyvinds bursdag (som e på mandag) eller nåke. blir litt godt å finna på ting innimellom i stadenfor å sitta å kokelura heima i kåken heila tia..

itte presentasjonen gjekk meg å christine å shoppa ein liten time.. kjøpte nåken bolla ittesom eg ikkje hadde fått tid te eta frokost i dag tidli..

kjøpte meg nåken støvletta og ein topp.. har endo 40 000 cash på kontoen.. so klare meg foreløpig.. :)

ellers har eg da fint. eg e frisk å rask. e kaldt blitt her, men da e da vel heima og :)

2 Comments:

Blogger Benedikte said...

du er slu


sjarmerende, lystig, fin, skikkli, flink te å spre glede, kreativ på din eigen måtte, familekjær, glad i dyr, sjenert, pågangsmot, ung, snill, gavmild, litt ramp;)

min gooode venn!
du er best, du er aina.
ingen kan vere deg sånn du er. digg med deg.

så glad eg fekk site på sio av deg på noroff, gjekk jo virkli bra:)

2:22 PM  
Blogger Aina said...

Haha... åå.. detta dar varma skikkeli.. va ikkje bere et par stikkord heller men skikkeli masse.. å ska sei meg enig i de fleste ponkena :D hehe..

miss u moffen!! kos deg i kveld å rock trondheim hardt.. hehe

moffe kos frå aina

4:32 AM  

Post a Comment

<< Home