Monday, November 20, 2006

Heima igjen..

Turen heim gjekk fint. kjekt me reisefølge.. då eg reiste heim me foreldrena te Øyvinden. Sjøl om reiseruto skremte meg litt ved at me måtte bytta tog i Darlington, gjekk da mykje bedre enn eg hadde trudd :)

Me rakk flyet, å kom oss avgårde uten problem. men trangt på flye. satt midt i mellom to svære menneske.. hehe.. å de brukte litt større plass enn setena e beregna te.. men da gjekk no kjapt.
Når eg kom fram, venta på bagasjen, ringte eg heilt tilfeldig til foreldrena mine.. de va forsinka.. so kjekt.. men heldigvis ikkje so masse.. hehe..

når eg kom heim fekk eg laks, potete, rømme og agurk.. svarte.. eg åt so masse.. at eg måtte ha meg ein halan time middagslur.. itte da vanka da et lite besøk te besteforeldre..

fuste dagen her heima har gått kjapt. reiste innøve å fekk gjort katten sterilisert.. i mellomtida mens katten blei lagt onda kniven va meg å mamma å shoppa..høres jo litt brutalt ut.. men men..
me kom oss no heim, å katten har sjangla rondt i heile dag..hehe.. stakkars liten..

men fekk kjøpt meg ny boksa å diverse.. imåro e da tannlege time.. grøss å gru.. gler meg ikkje.. men e vel på tide.. 3 år sio sist..

jeje.. e godt å ver heima igjen.. men kan ikkje driva dank. e masse skriving so ska gjerast.. :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jeje, ikkje gale bare det! håpe du koser deg heme, JA EG MISUNNER!!!! men då blir det så ekstra godt når eg kommer hjem om under en mnd..

ellers må du ha lykke til hos tannlegen!

10:04 AM  

Post a Comment

<< Home