Wednesday, November 08, 2006

Første presentasjon i boks!!!

AJ AJ AJ... itte å hatt ein 10-12 minutters presentasjon aleina i dag foran ein liten flokk me engelsk folk såg Øyvind sånn ut. Trur faktisk ikkje eg va so langt unna sjøl.. hehe..

Uff.. va heilt ødelagd i da me tøfla avgårde te skulen i dag.. ville ikkje.. men gjor da forda.. i da eg satt framme med mac`en, klar te å begynna, huska eg at eg tenkte "ja, no hadde da tatt seg ut om da ikkje hadde komt nåken ord ut" (for faktisk et øyeblikk dar trudde eg at eg ikkje va i stand te å snakka..hehe)

joda.. eg øvereagere sikkert veldig, men du blir litt ødelagd når du ikkje heilt veit kordan engelske folk gjer sine presentasjona, når du veit du ikkje e heilt ferdi eller fornøyd og når du legge deg kl.1 på natta for so å stå opp igjen kl.6 om morningen for å fiksa resten.. hehe

Men.. herli å ver ferdi.. no e da bere masse ant som ska gjerast. f.eks. essay i engelsken te mandag. ferdig kapitell i dissertation te tirsdag. og ikkje minst ein presentasjon i proffesional communication på fredag (vel å merka 2 daga te) som me ikkje har begynt på endo. iha!! gler meg villt.. so når klokko e 11 på fredag (12 norsk tid) ska eg slappa av. eg ska gjer et eller ant gøyt. drikka meg goo..

snakkas...

1 Comments:

Blogger Aina said...

hehe.. joda.. me e no fleire so går i ut so me passe godt på kvarandre.. men ellers takk for omtanken :)

klem frå Aina

8:40 AM  

Post a Comment

<< Home