Friday, November 10, 2006

Frisørdag.. oo.. herli

Itte ei hard veka satt me no her fredags ittemiddag, hørte på musikk å koste oss.. Øyvind får et sinnsjukt anfall.. hoppe rondt å skrike å kødde seg.. skrike ut.."Aina, me går te frisøren??!!"
ja.. korfor ikkje.. blei no ganske so fornøyd, for ein gongs skyld. hehe.. men øyvind sku ha kvit hår.. måtte farga da to ganga, i og med at fuste gongen va da gult.. haha..

men men.. no har me ete, å ska hiva oss øve flasko.. stikke bort på fest å so får me sjå ka so skjer seinare :)

snakkas...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aina e så fint på håret no atte... helt utrolig....EXREME MAKEOVER heheheheh;) aiaiai

5:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wow!! Lookin` good...
No va du skikkelig fin....Me Like aalot, det må eg si:)

Kos deg...

6:05 AM  
Blogger Hanne said...

så flotte dere ble da;)en tur til frisøren er jo som balsam for sjelen det;)klem

1:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

hei snuppa...
Så fin du var blitt =) Sliiiitan..
Håpe du har da bra.. Ei stund sio eg har snakka med deg no, men du komme snart heim, så då får vi ta da igjen..
Gla i deg...
Suss fra Anne Mette..

8:18 AM  
Blogger Aina said...

Thanx mettemor :) hyggeli å hør frå deg.. ekkje lenge te eg e å sjå i veienae i vågen no.. må innrømma eg gler meg mest te normal middag. har bestilt masse fisk hos pappen.. her går da i masse egg (!) å brød..

snakkas på sundagen :)

gla i deg og frøken..

2:49 AM  

Post a Comment

<< Home