Friday, November 03, 2006

Ein dag i Newcastle...

Me tok oss ein tur te Newcastle idag formiddag :) for å reisa litt rondt, kobla litt av og ikkje minst shoppa.. hoi.. men e som regel kjekkast å shoppa med jente, for å ha ein gubbe dassande ved sio av deg ekkje da heilt stora. Itte kjennskap med å ha med meg Daniel i butikka, syns eg faktisk Øyvind va kjempe flink. holdt posane mine å va ekte gentleman .. hehe.. so den ska du ha roomie...

Sjølve togturen tar litt øve ein time, so lam i ræva va me når me endeligen sku ta å reisa på oss igjen.. togturen tebake derimot tok lengre tid. me begynte å lura på om me egentli satt på riktig tog.. men da gjekk fint. e mykje bedre å kjøra seg vill e man to. lite kjekt aleina.. itte erfaringa!!

Metro sentere e Europas største kjøpesenter. vetsje kor masse me fekk utforska av da, men gåing blei da nok. beina verke.. de hadde tilogmed et sværa tivoli dar inne.. so meg å øyvind måtte pinadø meg prøva ut rollercoasten.. hehe..joda. den va arti.. heilt aleina va me og..
Men no ska me møta Porsgrunn Kristoffer å kava oss bort te kinoen.. so kan skriva meir seinare.. snakkas..

4 Comments:

Blogger siwa said...

hei! så gøy å shoppe litt da! sikkert kjek å få koblet av så en kan drive med andre ting enn skole...det høres no ut som om dere har nok å ta dere til i alle fall.:) stilig etikett du hadde laget til vinflasken! veldig bra faktisk..noe slikt eg tenkte på når øyvind nevnte oppgaven også...du fikk det jo kjempebra til! håper du passer på Øyvinden min og at han ikke finner på noe tull;)
have fun, go mad;)

klem siv

4:37 AM  
Blogger Benedikte said...

kan du ikkje blogge skitne bilder fra helgen da???
ja
savne når du kom te meg med cideren ogs piten din, og ALLE dei nye klero dine. du har mye fint. meg liker.
meg like deg
kose på
moffekos

10:56 AM  
Blogger Aina said...

Hahaha... skitne bilde?? fins jo ikkje nåke sånt.. litt vanskeli å ta kamera me på sånne opplegg..

steike ja.. da va tider!! savne da villt eg og. håpe du kjem på besøk..!!! kanonbra da.. me kose oss å ete taco som du vil :D

moffen..!!

10:22 PM  
Blogger Andrew said...

ta det med ro benny, eg har video opptak som kommer.. *tjihihi*

10:42 PM  

Post a Comment

<< Home