Wednesday, November 01, 2006

Christines session

I dag var meg og Øyvind so snill og stilte opp som modella te Christines prosjekt. Ho trengte nåken unge, freshe, hotte folk.. å kom selvfølgeli te oss.. hehe.. neida.. me ekkje hot eller fresh.. men me e passe no målgruppo ho har tenkt å nå. nemlig studenta.
Ellers har eg å Christine vert å kjøpt oss joggeboksa i dag, fant ingen joggesko so får bruka de eg har. deretter meldte me oss inn i skulens fitness senter. so no ska kroppen få bevega seg igjen.. gjett om me gler oss.
fuste introduksjonstime e allerede i måro. ska bli godt å svetta litt igjen.. herlig følelse..
So har Øyvind mekka middag i dag. ikkje nåke spaghetti nei. men pai. steike.. eg klarte verken å eta den eller vera i nærheten av den.. hehe.. so gale va da. den lokta sterk lapskaus, men såg ut som potetmos. og da at da va ein pai gjor heile greio litt tvilsom.. den for fort i bosset..
Ikkje da at eg ikkje sette pris på at øyvind lagde mat, for da har han vel egentli ikkje gjort. å ta mat ut av ein pakke å hiva den i ovnen rekne ikkje eg som å laga mat :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home