Sunday, November 26, 2006

Back in England

Jaja.. då va eg her igjen.. tebake i hølo. men men.. koseli å sjå Øyvinden igjen. trur nok han har savna meg.. har no hatt meg ei koseli veka i heimlandet.. sjøl om da gjekk so fort at eg ikkje huske om eg har gjort nåke fornuftig.. eg har no fått skreve litt.. hehe.. trur faktisk eg lede øve den norske banden som e her.. har nesten 2500 ord. men da e jo kun halveis.. jeje

ellers so va da skikkeli godt å sjå folkena i heimen.. å alle andre eg fekk tid te å sjå :)

å ikkje minst all den goe middagen eg fekk i meg heima.. da vil eg nok savna.. for ikkje snakka om sauen te mamma som måtte bøta med livet sitt for at me sku bli mett å go på lørdagen.. hehe.. helledusen.. godt!!
eg hadde lite lyst å reisa bort i dag, men på ein måte va da litt greit å komma tebake igjen og.. pluss tanken på at me e heima igjen om 3 veke å då har 3 veke ferie, e bere kanon.. da hjelpe veldig.. tia fyke jo so fort likavel.. e heima igjen før dåke veit orde av da.. hehe

ellers so e da innlevering av skrive oppgavo i måro.. so sitte no å finjustere litt på den.. tirsdag e på forelesning tidlig på morningen, å på torsdag e da forelesning dar me går igjennom tidlig research arbeide på final project oppgavena.. so eg trur nok veko vil fyka. har ting å gjer.. so snakte meg å øyvind om å reisa te newcastle på fredagen, å gå på nåken utstillinga å museum me har fått anbefalt.. drar nok me oss nåken andre og om da blir interesse for da. å so kanskje tutla rondt i gatena ittepå og kjøpa litt julepresanga.. for e vel på tide å få unnagjort da..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jooooda, så koslig å få hu i hus igjen.. så kan u få avlastning... første aina sa.. da min første rap kom.. var... åhhh, det har eg savna-- *ler* ikkje greit :D hu e i gode hender :D mohahaha

12:08 PM  
Blogger Aina said...

Ja.. steike heller.. ekkje alle so klare å sei albert Åberg i rap rus.. hahaha.. Like da..

1:03 PM  

Post a Comment

<< Home