Wednesday, October 25, 2006

Stress?! neeeida... hø hø hø

Itte ønske frå pappa om å legga ut logoen te vinprodusenten eg gjer oppgava for. Laga ny visuell profil. Målgruppo e vanskelig å treffa (21-25år) og de stille mange sinnsjuke kriteria te kordan merke ska treffa folk og alt muli pjas..

ikkje lett me andre ord. MEN.. eg har no kokt høve mitt sammen nåken daga å komt på ein brukbar idè.. satse på at den falle i smak.

Sjølve logoen syns eg minne meg om fotsvette som bere ventast på å bli drukken. Eg for min del ville aldri kjøpt ein vin som heite barefoot wine. hehe... men no har eg no funne ut at vin bør eg ikkje kjøpa uansett..

Ellers e da ei ny stresse bølga øve oss.. for da fusta ska neste veiledning på detta shite ikkje på onsdag, neida.. leraren flytta da te mandagen ho.. korfor ikkje??!! bere gjer alt for at me ikkje ska ha da kjekt i helga. å me ska ha 9 forskjellige forslag av ideen me e komt fram te.

å te tirsdagen ska me ha skreve 1 kapitell på essay oppgavo vår. den bør vel vera på omlag 1500-1800 ord. so jada.. korfor ikkje.. blir gal!! samtidig slite eg me essay i engelsken..

christine va nettopp på besøk å lånte printer. me blei enige om at me komme te å bli utbrent detta åre. eller ende opp me å sitta i et hjørna me tvangstrøya på.. hehe

allright.. no veit alle om min elendighet.. eg ska ikkje ha da kjekt i helga. bere sitta foran arbeid samtidig som eg tenke på kor masse ant eg egentli skulle få gjort...

men GO HELG te alle andre :) kos dåke å nyt den..

5 Comments:

Blogger Aina said...

hehe... e ikkje eg so har lagd logoen.. den e lagd frå før av. da eg ska gjer e å laga et visuellt design for den.. hehe..

Alle trur jo eg har lagd logoen men da har eg no altso ikkje..

eg prøve so godt eg kan :) vert på møte me nåken lerare i dag, å følte meg litt lettare ittepå..

meg å øyvind ja.. sitte her å pimpe sprit å ser klisse film.. men no e den heldigvis ferdi.. hehe..

so kulan gjer eg..

11:19 AM  
Blogger Andrew said...

eg må bare få spesifisere: Vi elever fikk utlevert oppgaven om "Barefoot" De har egen logo som nevnt her i bloggen, vi fikk ikke lov å forrandre på den, men Aina har laga masse fine skisser og demo'er på etiketter! Bør heller få de publisert for de e virkelig "knockout" ;)

Hilsen Roomie :D

11:21 AM  
Blogger Hanne said...

Halla, dokke e så flinke begge to. Og nok en gang....helgene mine i Barcelona gikk stort sett med til Diplomoppgaveskriving, lesing og essays, grammatikk og annet skolekosegreier;)hehe men lærte mye da, også er dte godt å kunne falle ut i blant, slik dere og gjør, prate litt, spise litt, gå en liten tur og få litt luft, høre på litt musikk, gå på besøk, få besøk etc. Med små pauser innimellom er det lettere å holde koken, if u see what I meen;O)Stau no pao;)Det vil alltid være noe en streber etter el sliter med hele livet gjennom, da må vi lære oss å være gla for de små gleder her i livet;)Eg tror dere er blant de beste eg;)så det så;)
Lykek til og snaaaaaaaaaaart kommer nissen;)
klems

7:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Aina og Øyvind.
Håper dere har det bra, dere har vert flinke så langt, stå på så tenker eg at det blir kjemperesultater.
Hilsen Pappa

6:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei på deg. Måtte berre prøve litt til på egenhånd no for å sjå om eg fekk det til aleine,
Logoen din var fin den, men fargen, skal den vere rosa!!. Ellers ser det veldig fint ut.
Hils Øyvind så ringer eg ein av dagene.
PS no må dere huske å skru klokka 1 time tilbake.

10:21 AM  

Post a Comment

<< Home