Thursday, October 05, 2006

Starten..og litt til

Hei hei alle sammen. Tenkte da va på tide å skriva nåke shiiit inn her. Her e altso utsikten min frå soverommet mitt. 35 Coral Street. Har ikkje skreve so masse.. eller.. nei, faktisk ingenting om reiso ner her, men da e jo nesten to veke sio so da e meir eller mindre glømt. Reiso ner gjekk fint den :)

Ellers starta skulen på tirsdagen so va. då fekk me presentasjon på de ulike modulane me ska fullføra i løpe av året. å da e ikkje lite i da heila tatt. e nesten som om eg lure på om eg har gjort ein svær feil ved å komma her å ta del i detta sinnsjuka greiena. men kan bli arti :)

den eine modulen går ut på å skriva et essay på 5000 ord. me kan velga sjøl ka me vil skriva om. den andre modulen har me fått 3 oppg å skissera på fram til 19-20okt. derifra skal me jobba vidare me ein av de. i 3 veke. da e faktisk masse å gjera da. spes no i begynnelsen. e sikkert mange so tenke da høres lett ut, men tru meg.. e hardt å ver kreativ heila tia. de andre modulane har me ikkje skjønt heilt so dei tar me ikkje med endo.. hehe

har so vidt helst på klassen, men kjenne ingen av navn. da vise seg at me komme te å ha veldig lite kontakt me de i løpe av året. kanskje lika greit ?! åsso.. fekk me veta at i slutten av skuleåret ska me stilla ut arbeidena våra i London.. iiii.. so da e bere å stå på, so ingen står å ler av arbeidena mine.

idag tidli våkna eg av at roomien min banka på døra, steig inn og sa "good morning dear". hahaha.. han hadde og med seg to steikte egg og ei ketchup flaska te meg. han e no so snill atte.idag va planen å starta å jobba med oppgavena, gjera engelsk lekso mi, kanskje skriva ein paragraf te essayet og so gå å handla litt tull.

jeje.. eg stikke å gjer litt nødvendig arbete.. see ya

0 Comments:

Post a Comment

<< Home