Friday, October 27, 2006

snart ferdi...??!

Sånn... tenkte å visa nåken forslag eg har te oppgavo...
eg har då tatt utgangs ponktet i kullsyra.. boble å sånn.. blei jo ganske original etikett syns eg. eller hur???
samtidig skal foten eller diverse boble vera hull rett igjennom sånn at da går ann å sjå sjølve drikko..
e detta nåke so folk ville lagt merke te på vinmonopole eller andre merkverdige småplassa de selge vin?
drive å slite litt me kass farga eg ska bruka.. kass farga e kult for folk mellom 21-25år??
trenge innspill og hjelp..

3 Comments:

Blogger Benedikte said...

liker det. klassy!
du er flinkepusen du

eg leitet etter vampyrtenenr i heile dag men neida..
grr
skal på haloweenparty


lørdagsko

4:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

thanx frøken fjong.. kos deg på party.. koooos

klem frå Aina

11:11 AM  
Blogger Hanne said...

Hey
eg liker lilla da;)hehe men eg er jo bare en av mange under 30...hehe
kose dere, håper ikke slemme dama er altfor slem i dag.
hilsen Hanne

12:27 AM  

Post a Comment

<< Home