Thursday, October 12, 2006

Research, research og atter research


Detta bilde e ein av bildena eg har funne på nette lagd av ein eller ann smart illustratør. har leita itte informasjon som eg skal visa fram på tirsdagen te essay læraren min so me kan få nåken peikepinna og spm eg kan stilla meg sjøl no når me ska setta i gang me detta stora greiena. makan... blir masse jobbing fram te jul..
syns bilde va ganske sjarmerande og flott. enkelt og kult :))

e no i full gang me diverse research itte ein relativt jæv** dag på skulen i går. guri ska sei da va grusomt.
me sku visa fram diverse arbeid me hadde gjort den siste veko. me norske va jo litt usikker på ka me egentli sku visa fram men gjor no som me pleide å gjer på noroff.

men.. de har tydeligvis ein ann framgangsmåte i england, nåke me (de fleste av oss ikkje hadde gjort da på) so me fekk litt pepp pga da. men eg fekk liiiiitt skryt på måten eg arbeida på, då eg viste fram alllle skissena mina. for da va vist ein teknikk de bruke bort i USA og i Tyskland. so ho syns da virka ganske spennande.

da gjor da egentli ikkje nåke bedre at eg hadde gjort alt skrivearbeide på norsk å måtte sitta dar å prøva å forklara ka de forskjellige ordena betydde for å forklara ka eg hadde gjort. blææ!! blei bere masse rot. men men.. eg sa eg kunne jobba meir me research (på deiras måte) og øvesetta ALLE ordena på engelsk. himmel.. blir litt av et arbeid, men da e nok verdt da :) so egentli lure eg på om da e so lurt av meg å reisa heim denne helgo. men ska bli godt å sjå alle sammen igjen. sjøl om eg ikkje ska vera i norge i meir enn 48 tima. hehe...

ellers har meg å Øyvinden søtte fleire tima i banken i dag (treig prosess) for me sku fiksa oss bank konto her nere, so me sleppe alle de vanvittige gebyrena de norske bankane tar.

me skreiv no onda på ein gooo del papir so ska bli spennande å sjå ka me endte opp me.. hehe

men da går nok bra.. ellers fekk eg handla nåke presanga te pappa som fylle år på mandagen.

adios adle samen

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja.. varskje lett vite ka de ville ha... vi får ta d med en klype salt.

10:05 AM  

Post a Comment

<< Home