Friday, October 20, 2006

Our street

der e vindue mitt..juuuu!!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

serru der ja.. no harru klart å kode litt også ;) ikkje gale,må si meg mektig imponert av pågangsmotet paina, no gler meg meg som en lita unge til vi har ordentlig kontor :)

hilsen R00mMatE

6:02 AM  
Blogger Aina said...

oo.. kan me ikkje stå opp tidli i måro sånn at me e de fuste som steppe inn i shopen å kjøpe kontor.. hoi.. æ glær me som ein onge æ å..

12:52 PM  
Blogger Christine said...

nå blir det jo skikkelig bra der hjemme til dere!! ordentlig workshop å greier:) vi må se om vi klarer å ordne en aldri så liten julekortlage workshop som du snakket om Aina:) er dere klare til kamp i kveld nå da??
Det blir bra, RBK mot Brann..heia rosenborg:)

Christine

1:21 AM  
Blogger Aina said...

Ja.. no har meg å øyvind gått fram å tebake frå kjøpesentere 3 gonga i dag for å få me oss to digre pulta. fekk utstillings modellen te 5 pund for den va heilt herpa.. hehe.. men e bra no. ska legga ut bilde so får dåke sett :)

so no e støvo litt fullare. blir bra detta.

julekort workshop yeah.. må me selvfølgeli få ordna :D

me komme bort... å brann vinne selvfølgeli..

GO BRANN!!

1:44 AM  
Blogger Christine said...

dere kommer bortover, MEN rosenborg vinner:)

2:52 AM  

Post a Comment

<< Home