Monday, October 30, 2006

fornøyd faktisk :)

Nettopp komt heim frå veiledning med den sokalte bitchie ladyen eg har nevnt for de fleste..
men eg kom heim fornøyd, i stadenfor deppa å sur.. eg fekk faktisk masse skryt :) :) :)

Må nok ver for at ho sikkert fekk seg nåke i går.. haha.. eller so har ho ei veka fri frå tante rauen (i og med at me har danna oss ein teori om at ho har den konstant) mistenkelig humør på ho va da no iallfall..

Som sagt, fekk masse skryt. Men måtte prøva å gjer da på ein ann måte. For ho og, som nåken andre eg har snakt me, reagerte på: "e da boble i vin??"
Ho fekk assoiasjona te champagne og øl å alt ant, men ikkje vin. men ideen va genial. for eg brukte element som va inni sjølve produktet å fekk da ut på flasko, å da ville ho at eg sku fortsetta me, men på ein ann måte som fortalte meir om vin.

då e neste shit neste onsdag .. heile 9 daga te. men då ska me ha framføring.. ALEINA!! hate eg sånt.. joda.. gjer nok da, men får bere stå på. so får eg et bra produkt :)

då va da å gjera ferdig essayets fuste kapitel.. går treigt...


snakkas..

1 Comments:

Blogger Benedikte said...

framføring aleine ja..uff kjenner berre orden setter seg fast i hasen min når eg tenker på det
men det er vel blitt ein vane å snakke engelsk for deg n
stå på
er stolt av dåke

4:24 AM  

Post a Comment

<< Home