Saturday, October 07, 2006

Endo ein dag i Middlesbrough

Idag har me hatt ein trevelig dag. sove lenge og shoppa. Nødvendige ting so klart. ting som A2 mappa te å oppbevara diverse arbeid i, papp papir, blyanta å skriveblokke. ingen kan sei at ikkje me e klar te skulearbeide.
Her har Øyvind knipsa meg i da me kryssa den veeeldig trafikkerte veien. eg måtte faktisk springa.
Ellers har eg fått ordna meg kontantkortet te den nye telefonen ved å spørra meg fram itte et registrerings kort. å deretter gått i ei jalla sjappa å kjøpt kreditt på da.. begynne å få orden på ting, å skjønne kordan da funke.. itte å ha snakka me familien Sørslett skulle de komma på ein liten visit. då måtte me shaina opp huset litt. so eg har faktisk støvsugd rommet mitt, trappe oppgangen og støvo i dag. litt fysisk arbete me andre ord. e faktisk fuste gongen eg prøve støvsugeren. Øyvind følte og for å støvsuga, so no e huset våras nesten som nytt.. ehm..
Me har og fått testa ut vaskemaskino for fuste gong. Øyvind prøvde fust i tilfelle ting sku gå gæli. men klena blei no rein. å veeeeldig våt, sjøl om han prøvde ut tørketrommele og. hehe.. endte med at han måtte vri alle klena sine før han hang de på tørk. so nåke særlig tørr blei de ikkje..

adios amigos...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home