Sunday, October 08, 2006

Ein søndag me masse latter...

ein kreativ dag i Coral street. tenkte å få begynna litt på nåken av de mange oppgavena me har fått utlevert..rett i fleisen..

ellers so har meg å øyvind søtte å gjort engelsk leksa... sio me tar samme kurset, men på ulike daga, har me heldigvis fått samma heimaleksa..
lekso gjekk ut på å skriva sentences, med to forskjellige clauses, etterfulgt av subject og verb. ska sei da kom masse sjuke setninga.. so gjor at me følte oss ganske so øvetrøtt.

ellers e da lite forelesninga på skulen denne veko. ittesom eg ska "skulka" på fredag :). i måro e da english lessons (grunnen te at gjor lekse i dag) frå 5pm te 7pm. litt skummelt å traska heim ittepå, for då e da mørkt. men men.. so skal eg på skulen et kvarters tid på tirsdagen.. hehe.. for å snakka om essaye mitt me leraren. få litt peikepinna på ka eg kan skriva om.

jeje.. onsdagen har me ikkje klasserom so e ikkje vitsi å traska rondt på skule området då. torsdagen har me forelesning og klasserom, men ane ikkje korti på dagen.. hehe.. de har ei tavla de henge opp kor me ska møta og korti. so sånnsett e da litt stressande å ikkje veta so masse. kan bli et ganske merkeli år.

ellers i dag har eg ikkje gjort ein shit. eg har løgge i senga å fullført den spennande serien eg har på dataen. full metal alchemist. 51 episoda. hoi.. men måtte bli ferdi me da.. so får eg brent da ut å får forhåpentligvis litt bedre plass på maskino.. tar plass da dar.

har snakt me norge, og fekk veta at farmora mi har prøvd å ringa meg på da engelska nr. ho hadde glømt å tasta inn itteretningsnr so ho hadde havna hos norsk tipping i hamar.. hehe.. syns da va litt skjønt eg..

men men.. no avslutte eg kvelden. må for ein gongs skyld begynna å legga meg te rett tid. å ikkje kl.3-4 på natta eg har gjort de siste dagane..

adios..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home