Tuesday, October 17, 2006

Ei ny veka e begynt...

Tenkte eg sku bere oppdatera littegranne.. vel.. på fredagen reiste eg heim te norge for helga. mest for å få med meg reunion frå ungdsomskulen. som de aller fleste sikkert veit va da jo fredag den 13. å då måtte da jo skje litt tull..

for da fuste gjekk eg av på feil togstasjon å måtte snakka meg veien tebake ved å høra me ein konduktør på et tog om eg ikkje kunne få sitta på tebake, ved å forklara kor dom eg hadde vert ved å miksa metroen og metro senter (som e et kjøpesenter i newcastle) ahhh...

når eg kom meg vel fram te riktig stopp va da stress med å kjøpa billett te metroen. men klarte da itte å ha spurt meg fram dar og.

deretter kom eg meg te flyplassen. sjekka inn å satt ein evighet å venta på å få gå ombord i flyet. (neste gong reise eg ikkje so tidli). når eg va komt meg vel innpå flyet, sto da bere i ro. tenkte no at de venta sikkert på tillatelse te å fly eller nåke, men plutseli rope piloten ut at da va tekniske problem me airconditionen å måtte fiksa da.. ahh.. endo meir venting. blei 1 time forsinka :(

men men.. eg kom meg heil te norge uten at flye styrta eller brant opp. fekk sett gode gamle fjes igjen og festa i vågen. arti shit!! traff mange gamle folk igjen.. so itte å ha dansa meg gjennom kvelden va da på tide å gå heim. dagen ittepå våkna eg me skikkelig vond kjeve. ka da kan ha vært må gudane veta..

so måtte eg tebake te england. gaaad.. hadde ikkje litt lyst å reisa. so da fusta eg gjor når eg kom meg te leil va å fyka opp på dataen å bestilla meg ny tur igjen i november. eg får for lett heimlengsel... so no kjem eg heim igjen den 19.nov. å då for ei veka.. iiii

men no de to siste dagane har meg å roomien min stresst ræva av oss.. faktisk!! bokstavelig talt!! kødde ikkje... e masse shit so må gjerast. ska ha presentasjon i måro. glede meg..ikkje i da heila tatt!!

so kan ikkje skriva so veldig mykje meir.. må legga meg ner på golve å fortsetta (e arbeidsplassen min som de aller fleste sikkert har skjønt)

so når eg får bedre tid ska eg pinadø meg legga ut bilde av hølo vår. . no må skulen prioriterast.. blææ!!

snakkas ..

3 Comments:

Blogger Aina said...

hei du.. jau..eg satt å holdt da i da eg hørte masse vibrering onda pulten.. hehe.. da gjekk te pises.. so eg e bere skikkelig deppa idag. gad den leraren veit å trykka deg lenger ner i driten...

å når eg fust e deppa pga da so bere tenke eg på aaaaalt da andra so bere vente på å bli kommentert å sånn..

eg gjekk heim ittepå for å sjekka kem so hadde ringt.. fant 4 persona. so skjønte ingenting. å skjønte ikkje kordan de hadde nr mitt (engelske)

heilt i orden. eg har ikkje tenkt å gjer ein shit i dag.. jobba :(

drit bursdag..

3:05 AM  
Blogger Hanne said...

Heia Aina, cheer up;)trust me det er alltid shit og tøft første tre mnd i nytt land, ny skole nytt alt osv. Etter jul tenker eg dere er kommet godt i gang, vet mer hvordan engelskmenn vil ha det og dere vil være mer trygge på dere selv. Husk at motgang gjør deg sterkere og at dette er en unik mulighet til å bygge opp kunnskap, kulturkunnskap og ikke minst kunnskap om en selv.
Been there done that...og det var i Spania...tror du eg skjønte en dritt eller..ehehe de første forelesningene i forhandlingsteknikk og spansk historie??hehe var ikke mye eg fikk med meg...men i underbevisstheten skjer det mye spennende...så etter tre mnd så var alt så mye bedre. Bare vent å se;O)
Håper bursdagen din ordna seg på kvelden med middag og leie film. Brorn min er no god da, så eg tror dere har god støtte i hverandre.

Hilsen fra vesle storesøs til roomien din;O)

11:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe.. takk.. hjelpe å høra sånt ;) spesielt frå ein som har erfaring.. :)

e mykje bedre i dag då.. so satse på at eg sveve på denne skyo framøve.. hehe

9:04 AM  

Post a Comment

<< Home