Thursday, October 19, 2006

Arbeid ferdig :D

Yeah!!! då va portfolien klar å ferdig... herlig!!

3 Comments:

Blogger Andrew said...

SÅåååå flink du har vori aina!! må nesten si det, så du forstår det :D dåg printeren skriker etter å hvile.. hehe ;) gode ting roomy,no har du jo sjangs til å printe uten å be om tid:D hehe ;) jaja , stå på.. håper eg får gjort non flere papir modeller i helgen.. og kanskje virkelighets satt ideen min.. og tenke ut flere ideer.. vi får hjelpe hverandre ;)

bye bye for now ;)

12:23 PM  
Blogger Benedikte said...

å endli er den ferdi. denne ahr du snakket mye om. den såg spenennde ut... gler meg til å se den på ekte
heit

eg og må nesten få alget meg sånn, men har nok med å drikke og jobbe,
spele handball.:)
men snart..kanskje..
hehe
missmiss u!
og øyvind da
hest 4 ever

11:06 PM  
Blogger Hanne said...

Heia
ska si du er kreativ og flink;O)stå på;)Hislen Hanne_mor

10:25 PM  

Post a Comment

<< Home